Bulan Tak Akan Terbelah Lagi

Sabtu, 28 Mei 2011








ku mencintaimu lebih dari segalanya,
ku lebih mencintaimu atas dari yang lain,
ku tahu ku tiada untukmu,
ku tahu ku x mungkin memberikan segalanya padamu,

yakinlah bahawa kau adalah cintaku,
selamanya ku cari sepanjang perjalanan ini,
mencintaimu lebih dari segalanya,
ku cintaimu selama hayatku,

walaupun tersiksa tidak aku dpat miliki mu,
namun dirimu melebihi segalanya,
aku ingin menjadi sesuatu yang akn kau merindui,
tika aku tiada hayat lagi,

tanpamu sepinya waktu ini,
masa ini seakan berhenti,
tiada nafas tiada lagio kehidupan,
hanya dirimu bakal buatku tenang,

tanpa dirimu jua alam ini seakan merajuk,
aku tidak pernah mengalami,
dihimpit suatu bayangan di depan mata,
dalam tidur aku bermimipi,
usahlah masa berlalu pergi,
ingin aku bersama mimpi,

senyummu membuat sekalian alam ceria,
pohon bersama dedaunan seakan memanggil,
angin yang beralun seakan seiring,
berjuta bintang seakan menemanimu,

aku lelaki naif,
xkan dapat aku milikimu,
gadis yang bisa semua melirik mata padamu,
tidaka kan bulan terbelah dua lagi selamaya.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...